Sprawdź nowe oferty i znajdź pracę swoich marzeń.
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach rekrutacyjnych.
Pomożemy Ci zatrudnić najlepszych pracowników lub znaleźć pracę Twoich marzeń.
Nie wszystkie firmy mają świadomość, że najlepsi pracownicy poszukują czegoś więcej, niż tylko dobrze płatnej posady. Szukanie pracy jest jak rezerwacja hotelu – bierzemy pod uwagę nie tylko sam fakt, że mamy gdzie przespać noc, ale także widok z okna, atmosferę i jakość usług. Dla pracownika liczy się nie tylko wysokość wynagrodzenia – to właśnie dlatego niewłaściwie prowadzone działania employer branding mogą kosztować cię utratę najlepszych kandydatów. Jeśli nie chcesz, by tak się stało, lepiej weź sobie do serca 4 poniższe lekcje. Dowiedz się, czego unikać, jeśli chcesz skutecznie zarządzać swoją marką jako pracodawcy.
Najbardziej wiarygodna opinia na temat firmy pochodzi od osób, które aktualnie w niej pracują. Jeśli twoi pracownicy nie są zadowoleni, z pewnością podzielą się swoimi odczuciami ze światem. Dzięki mediom społecznościowym i stronom z opiniami o pracodawcach, kandydaci będą mogli bez problemu dowiedzieć się wszystkiego, co obecni pracownicy sądzą o twojej firmie. Traktuj ich więc dobrze, by nie pokazali ci czerwonej kartki.
Jeśli chcesz utrzymać wizerunek uczciwej i godnej zaufania firmy, lepiej mów otwarcie o swoich słabych stronach, zanim odkryje je ktoś inny. Przykładowo, firmy takie jak Google lub Apple przyznają, że ich problemem jest mała różnorodność personelu i co roku donoszą, jakie postępy udało im się poczynić w tym obszarze.
Informacja
Pracodawcy, których marka jest naprawdę silna, nie muszą udowadniać tego na każdym kroku. Zamiast tego prezentują swoich pracowników i ich osiągnięcia, a także środowisko pracy i perspektywy kariery. Jeśli chcesz uczyć się od najlepszych, zobacz, jak komunikuje się z kandydatami Microsoft.
Pokusa używania języka pełnego skomplikowanych wyrażeń i złożonych zdań jest ogromna. Banki, biura księgowe i kancelarie prawne chcą się zaprezentować jako poważne, godne zaufania organizacje. Chociaż takie podejście może okazać się skuteczne w komunikacji z klientami, to jeśli chcesz przyciągnąć uwagę przyszłego pracownika, nie zaszkodzi nieco humoru i luzu.
Video
Chcesz porozmawiać z nami o swoich potrzebach rekrutacyjnych?
Kluczowe informacje na temat wynagrodzeń w poszczególnych sektorach i trendów na rynku pracy.